fbpx

המשימה

להפוך את הפסטיבל למוקד משיכה תרבותי לא רק לתושבי האזור אלא לחובבי הטבע והמסע בארץ ובעולם באמצעות פרופיל סרטים איכותי ויוצרים נבחרים החוגגים את המגוון התרבותי ומביאים שמחה ואהבה לסביבה.

המקום והמיקום

הפסטיבל הבינ"ל יתרחש בבית גבריאל וסביבתו, באזור יפיפה מול הכנרת. הקרנת הסרטים במיקום הייחודי תהפוך אותו למרכז קולנועי בינלאומי בליבו הפועם של הטבע.

התכנית

פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יציג סרטים בעלי משמעות אמנותית שיחגגו את הטבע ויעשירו את הבנתנו בתהליכים המתרחשים בו, הפסטיבל יגלה קולות חדשים מרחבי העולם, יכלול סדנאות אמן, הופעות וטיולים ייעודיים בתקופת האירוע.

החזון

בחיבור בין תרבות ותיירות, אנו מאמינים שהפסטיבל מעבר להיותו מעורר ומבדר, יצור גם רעיונות חדשים, ישבור גבולות, יקרב ויחזק את החיבור של הצופים והקהילה אל הטבע - זה לא "רק לראות סרטים", זו החוויה הכוללת.

אנו שמחים וגאים לקיים את פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע בבית גבריאל ובסביבתו

כאן, באזור יפיפה מול הכנרת, הופך הפסטיבל למוקד משיכה תרבותי לא רק לתושבי האזור אלא לחובבי הטבע והמסע בארץ ובעולם באמצעות פרופיל סרטים איכותי ויוצרים נבחרים החוגגים את המגוון התרבותי. כמו לוגו הפסטיבל- הפרפר, אנו מבקשים להביא יופי, צבע, שמחה ואהבה לסביבה. בחיבור בין תרבות ותיירות, אנו מאמינים שהפסטיבל מעבר להיותו מעורר ומבדר, ייצור גם רעיונות חדשים, ישבור גבולות, יקרב ויחזק את החיבור של הקהילה אל הטבע. אנו מודים מקרב לב לכל התומכים בפסטיבל. בברכה, יגאל לרנר וגדי נמט, מפיקי הפסטיבל.

מחירי כרטיסים

כרטיס כניסה חד פעמי לסרט 25 שקלים.
כרטיס כניסה למופע 55 שקלים.
כרטיס כניסה לסדנת אמן/ הרצאה 35 שקלים. 

מכירת כרטיסים

 רכישת כרטיסים מתבצעת און ליין, ניתן לרכוש כרטיסים בקופת בית גבריאל שתהיה פתוחה כל ימי הפסטיבל. למידע נוסף בקרו באתר בית גבריאל ובאתר הפסטיבל.

בין רוכשי הכרטיסים

(פרט לסרט הפתיחה)

יוגרל הוברבורד מתנת בלו.

דילוג לתוכן